Werken bij

Werken bij Oud Valkeveen

Lijkt het jou leuk om te werken bij het leukste Speelpark?
Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste medewerkers!
Wil jij bij ons werken op het park, bij de front-office, de horeca, het entertainment of de technische dienst?
Ben je nieuwsgierig geworden naar onze vacatures of wil je solliciteren? Klik dan hieronder op de knop en solliciteer op werkenbijoudvalkeveen.nl

Kom naar de open dag op 4 maart!

Ben jij benieuwd naar wat wij voor je zouden kunnen betekenen als unieke werkplek?

Neem dan je familie, vrienden en vriendinnen mee en bezoek onze open dag op zaterdag 4 maart tussen 10:30 en 15:00 uur.
Met onder andere:

  • Kraampjes met informatie over alle functies en afdelingen
  • Rondleiding achter de schermen van huidige medewerkers
  • Hapjes en drankjes
  • Attracties testen

Zien we je dan?!

Overige vacatures

Bekijk hieronder onze overige vacatures

Ben je enthousiast geworden en wil je meer informatie of solliciteren?

Mail dan je cv en motivatie naar personeelszaken@oudvalkeveen.nl

Supervisor Horeca

Supervisor Horeca

Als Supervisor Horeca ben je verantwoordelijk voor een team van circa 25 horecamedewerkers. Je hebt leidinggevende ervaring, bent ondernemend en stressbestendig, hebt zeer goede communicatieve vaardigheden en bent in staat om je team de juiste klantvriendelijke houding uit te laten stralen.

Je hebt ervaring met het inkopen voor de horeca en het samenstellen van een zo goed mogelijk assortiment.

Je zorgt ervoor dat de voorschriften op het gebied van veiligheid, HACCP en hygiëne worden nageleefd.

Het leidinggeven aan de horeca afdeling is je eerste verantwoordelijkheid. Daarnaast stuur je met collega’s uit het managementteam het personeel van het hele Speelpark aan. Daarbij stuur je ook het parkpersoneel aan, spring je zelf daar bij waar het nodig is, ben je aanspreekpunt voor bezoekers, hou je het personeel scherp en zorg je ervoor dat alle regels en voorschriften nageleefd worden.

 

Functie-eisen:

.         MBO+/HBO werk- en denkniveau. Bij voorkeur met een horeca achtergrond;

·         Leidinggevende ervaring is een must;

·         Goede beheersing van MS Office (Word en Excel);

·         Ervaring met HACCP;

·         Goede communicatieve en commerciële vaardigheden;

·         Hands-on mentaliteit / teamspeler;

·         Je bent woonachtig in de regio

 

Arbeidsvoorwaarden:

·         Bedrijfsfeesten

·         Budget voor professionele ontwikkeling

·         Kerstpakket

·         Lunchkorting

·         Personeelskorting

·         Reiskostenvergoeding

·         Vrijdagmiddagborrel

 

Ben je enthousiast geworden en wil je meer informatie of solliciteren?

Mail dan je cv en motivatie naar personeelszaken@oudvalkeveen.nl

Duty manager

Dutymanager

Als Dutymanager ben je verantwoordelijk voor een team van circa 40 dienstdoende medewerkers. Je hebt leidinggevende ervaring, bent ondernemend en stressbestendig, hebt zeer goede communicatieve vaardigheden en bent in staat om je team de juiste klantvriendelijke houding uit te laten stralen.

Het leidinggeven aan de park afdeling is je eerste verantwoordelijkheid. Met collega’s uit het managementteam stuur je het personeel van het gehele Speelpark aan. Hier valt o.a. de horeca afdeling onder. Daarbij spring je zelf daar bij waar het nodig is, ben je aanspreekpunt voor bezoekers, hou je het personeel scherp en zorg je ervoor dat alle regels en voorschriften nageleefd worden.

Taken:

·           Verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het speelpark;

·           Opstellen van, en toezicht houden op werkroosters, toewijzen en instrueren van werkzaamheden;

·           Toezicht houden op de uitvoering in kwalitatieve en kwantitatieve zin, adequaat handelen
bij (dreigende) afwijkingen van de planning/kwaliteit

·           Meedraaien op de werkvloer indien nodig;

·           Het correct afhandelen en verwerken van inkomende klachten

·           Handhaven van de samengestelde doelstellingen.

 

Competentieprofiel:

Kennis en betekenisvolle vaardigheden

·           MBO+/HBO werk- en denkniveau;

·           Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;

·           Goede beheersing van MS Office (Word en Excel);

·           In het bezit van BHV is een pré;

·           je bent woonachtig in de regio.

 

Competenties/gedragsvoorbeelden Leiderschap tonen:

·           geeft medewerkers taken passend bij hun kwaliteit of ontwikkeling;

·           weet wanneer anderen benaderd moeten worden om draagvlak te krijgen;

·           geeft zonder aarzeling je eigen mening en onderbouwt deze met feiten en argumenten.

 

Initiatief nemen:

·           Proactieve werkhouding;

·           Heeft vertrouwen in eigen kunnen en kwaliteit;

·           Kijkt in het eigen werk vooruit en komt in actie als dat nodig is;

·           Ziet het als werkzaamheden (ook buiten het eigen werk) blijven liggen en pakt ze op als dat kan.

 

Kwaliteitsgericht:

·           Vraagt terugkoppeling kwaliteit en service;

·           Komt met kwalitatief vooruitstrevende voorstellen.

 

Oplossingsgericht:

·           Richt zich niet op problemen, maar op oplossingen;

·           Is pragmatisch, kiest voor praktische en snelle (juiste) oplossingen;

·           Blijft niet lang dralen in het analyseren van het probleem.

 

Arbeidsvoorwaarden:

·           Bedrijfsfeesten

·           Budget voor professionele ontwikkeling

·           Kerstpakket

·           Personeelskorting

·           Reiskostenvergoeding

·           Vrijdagmiddagborrel

 

Ben je enthousiast geworden en wil je meer informatie of solliciteren?

Mail dan je cv en motivatie naar personeelszaken@oudvalkeveen.nl